Різні візитні картки.

Візитки - формуємо враження!
Стара приказка про те, що по одягу зустрічають, підтверджена не одним поколінням. Враження про будь-яку людину починає складатися з перших миттєвостей знайомства. Костюм, рукостискання, перша фраза. І візитка. Звичайно вона! Для будь-якого бізнесу, нехай і самого маленького, дуже важливо завоювати і утримати повагу клієнтів і партнерів.
Візитка, також як дорогий костюм, годинник або будь-який інший аксесуар формує перше враження про людину. Крім того, візитні картки допомагають утвердитися в бізнесі, як самій людині, так і представляється їм компанії.
Кольорові візитки.
Односторонні кольорові візитки є сьогодні хітом продажів. Кольоровий друк відкриває широкі можливості для людини, яка хоче якнайповніше але лаконічно розповісти про себе або своєї компанії. Яскравість і барвистість візиток завжди привертає увагу і допомагає вигідно представити свого власника.
Двосторонні кольорові візитки дозволяють розмістити інформацію на різних сторонах. Можна зробити це на різних мовах: для вітчизняних та іноземних партнерів. Також можна розділити інформацію про себе і про компанії. Візитна картка - надійний інструмент передачі контактів Вашим партнерам та потенційним клієнтам, і незамінна деталь просування корпоративного і особистого іміджу.
Головне призначення візитної картки - представити особистість або компанію. Завдання - запам'ятатися співрозмовнику і викликати його інтерес. Тому, найважливіше при створенні такої поліграфії - це дизайн, якість і наявність необхідної інформації та контактних даних.
Чорно-білі візитки і візитки на чорному тлі.
Класика ніколи не виходить з моди. І тому, чорно-білі візитки завжди будуть актуальні. Візитні картки, виконані в чорно-білій гамі, широко поширені як в Росії, так і в інших європейських країнах. І їхня низька вартість - не єдина причина цього.
Візитки такого роду замовляють не тільки бізнесмени-початківці, а й представники наукової та ділової еліти. Скромність ніколи не була недоліком. Інтелігентні люди не женуться за яскравим дизайном, їх приваблює строгість і простота монохромних візиток. Друге практичну перевагу - читабельність. Людині найлегше сприймати чорний текст на білому тлі і навпаки.
Чорно-білі візитки в діловому світі асоціюються з серйозним бізнесом. Адвокати, економісти, менеджери вищої ланки, керівники - їм не потрібна додаткова реклама, їм не пристало доповнювати свій стиль речами з витіюватими елементами або креативним дизайном. Їм потрібні суворі й елегантні візитки.
Якщо вам потрібно заощадити.
Ціна візитної картки залежить не стільки від колористики, скільки від форми, матеріалу і способу нанесення. При цьому самим бюджетним варіантом все ж залишаються чорно-білі візитки. Візитка в чорно-білих тонах - це економно, але ні в якому разі не нудно! Правильні акценти в дизайні (нестандартний шрифт, вензелі, візерунки), незвичайний матеріал або експерименти з формою додадуть вашій візитці особливу індивідуальність.
Класика - це не застарілий і не дешевий варіант!
Не всі чорно-білі візитки дешево коштують. Візитки, виготовлені з дорогого дизайнерського картону з тисненням білої фольгою або шелко-трафаретним нанесенням, відносять до розряду представницьких візиток. Вони виглядають строго і солідно. Мінімалістичний і лаконічний дизайн - головна особливість таких візиток.
Види візитних карток:
- Особиста візитна картка. Як правило вона містить ім'я і прізвище власника. Телефонні номери, посади, адреси в ній не обов'язкові. Характеризуються досить вільним стилем виконання.
- Ділова візитна картка. Тут вказуються ім'я, прізвище, посада, назва і реквізити компанії, використовується фірмовий стиль компанії, логотип і т.п., строгий дизайн.
- Корпоративна візитна картка. Така візитка несе рекламний характер, в основному використовується на виставках. Як правило не містить імен і прізвищ. У ній вказується сфера діяльності фірми, перелік послуг, контактні телефони, карта проїзду, адреса веб сторінки, використовується фірмова символіка. Часто їх роблять двосторонніми.
Ми підготуємо для вас найкращі варіанти візиток, щоб ви завжди залишалися на висоті.

Оформлення замовлення.
Оформити замовлення можливо двома способами:
Спосіб №1. Зробити замовлення через форму відправки замовлення.
Для цього просто потрібно заповнити форму відправки замовлення на цій сторінці. У формі відправки замовлення потрібно заповнити відповідні поля. Після заповнення форми натисніть кнопку "Відправити замовлення".
Після того, як Ваше замовлення буде оброблено, з Вами зв'яжеться наш консультант для обговорення деталей замовлення.
Спосіб №2. Зателефонувати.
Просто зателефонуйте нам по телефону: +38 063 414-4440. Наш консультант дасть Вам всю необхідну інформацію.
Форма відправки замовлення
Поля із * зірочками обов'язкові!